26 Ocak 2019 Cumartesi

Zeytinyağlı Karnıbahar Sote - Çiğden


Zeytinyağlı karnıbahar sote
Karnıbaharın çiğden yemeği olur mu diye araştırmıştım geçenlerde. Çok güzel bir tarif bulmuştum, karnıbahar İskender mi öyle bir şeydi. Pinterest'te kaydettim fakat galiba sayfa yayından kalktı mı ne, bulamadım. Çiğden olarak başka tarif de bulamadım neyse ben de yine okuduklarımdan bir sote uyarlaması yaptım: Zeytinyağlı Karnıbahar Sote. Çok da güzel oldu, ailecek beğendik. Sebze ve özellikle de karnıbahar-sevmezlerin de beğeneceğine eminim. 

Sağlıklı beslenme ve/veya zayıflama diyeti yapanların da tam aradığı tabak. Tava zeytinyağıyla iki kere yağlanıyor ama tavadibi dökümlük miktarda kullanıyoruz.

Kısa filmi aşağıda,izleyin:


Zeytinyağlı karnıbahar besin ve kalori değer tablosu


Hiç yorum yok: